På väg..



Nu är detta objektivet på väg hem till mig, yay! Har letat efter ett objektiv som skulle passa bättre för porträtt, och med hjälp av pappa som är bättre på det här än jag just nu så hittade han detta som är på 18-105mm, och förhoppningsvis så blir det lättare att ta porträttbilder om detta blir som jag tänkt och vill ha. Jag håller iallafall tummarna.

Har förresten också suttit och fixat till min utrustning här på bloggen, titta gärna in Här om ni vill veta lite om vad jag har för kamera utrustning.


Bild: Cyberphoto.com

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul att se att du investerar i riktiga "grejer", naturligtvis är det ju fotografen som gör bilderna men dom blir ju ännu mer proffsiga med rätt utrustning.

Jättefin naturbild himmel o skog.

Tycker om dig "fammis lilla myra" det visste du inte?

Kram

Farmor

2008-09-30 @ 14:34:36

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..