Not in the mood

Usch, jag känner mig inte på humör till något just nu, vill bara lägga mig i sängen och aldrig gå upp mer. :) Varför jag känner så vet jag inte riktigt, det är väl bara en sån dag antar jag. Men en liten glad sak hände idag men ändå inte så kul på samma gång. Min vita blus som jag beställde för ett tag sen kom idag, yay, men det dåliga var att jag kan ju inte använda den förrens skärpet och byxorna kommer om dom nu passar det vill säga. Och dom skulle komma i Oktober. Ibland hatar jag att handla i kataloger, men vad gör man när man aldrig hittar grejer ute i affärerna. jaja, får se det som nått kul att vänta på då. Ne, nu ska jag nog sparka mig i baken och gå och duscha, har inte orkat göra det än.. :)

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..