Vill ha!



Kollade runt på lite online shoppar och hittade dessa på Halens och Ellos. Vill ha! Jag är inte jätte intresserad av kläder och tycker att det är jätte tråkigt att shoppa för det mesta, så jag vet inte vad man ska ha nu och sådär. jag köper det jag gillar och tycker är bekvämt att ha. men har hört att man ska ha en rutig skjorta nu i höst, men har velat ha en nu ett tag iallafall. Måste nästan beställa detta och prova, man kan ju alltid skicka tillbaks, men om allt passar och sitter bra så är det inte så kul för min plånbok. Men det kanske blir någon present till mig själv, fyller ju år på fredag. Får se hur jag gör.

bilden på blusen är från Halens och resten av bilderna från Ellos

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vaa? tråkigt att shoppa? sluta nu :P hihi



älskar skjortan till höger!

2008-08-19 @ 19:11:25
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..