Tv, kläder, tvätt och en liten höstbild



Har varit och kollat lite tv i vardagsrummet nu på bl.a SOS Gute :) Kul att se att ni gillade frisyren, men tyvärr kan det nog inte bli en sådan frisyr till mig :( Mitt hår vill inte vara rakt och krullar upp sig jätte mycke ju kortare det är :( Gaah! Gud vad jag hatar mitt hår, gillar det inte alls. Men får ta med bilden till frisören nästa gång jag är där och se vad dom säger. men förmodligen att det inte kommer gå att ha lugg med mitt hår. *suck*

Håller på och tvättar just nu också, satt in andra maskinen för inte så länge sen. Ibland är det bra att bo i en villa för då kan man tvätta mitt i natten om man vill. hihi. :) Sen blir det väl att lägga sig och kolla lite GG eller någon film. Och imorrn kommer jag äntligen få hem resten av kläderna jag beställde för ett tag sen, gud vad jag väntat på dom, dom ligger just nu i vår lilla affär här på ön och väntar på att bli hämtade :D Men tyvärr så var tydligen skjortan slut så den får jag inte:( Men har fått med mig ett bedset som var rätt fint om jag minns rätt. Ska bli kul att få se byxorna och skärpet imorrn, hoppas bara att det passar annars är det ju riktigt tråkigt när man väntat så länge och så får man skicka tillbaks det igen.
Vi hörs mer imorrn igen antar jag. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: louise

Du är jätteduktig på att fota!!!

Gillar nog den med det färgade lövet och tjejen i svartvitt mest!!!

2008-10-17 @ 07:09:27
BLOGG: http://labann.blogg.se/
Postat av: Allie

Jag har ju också världens knepigaste hår, så alla fristyrer fungerar ju inte på mig heller. Men det med lugg tror jag säkert, bara du får en frisör som verkligen klipper den rätt. Har själv fått luggen klippt av frisörer som inte vetat hur den ska va klippt och jag trodde till sist att det hade med mitt hår att göra tills jag kom till en "riktigt" frisör, blev hur bra som helst.

2008-10-17 @ 11:16:27
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Louise :)



Allie: Ok, får kolla upp någon frisör som kanske kan fixa till det. Jobbigt det där att man inte kan ha det man vill ha ibland. Men så är det ju jämt att man vill ha det man inte har ;)

2008-10-17 @ 14:22:07
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken härlig bild:)

Jobbigt de där med hår o frisyrer. Jag kan inte heller ha precis som ja vill för mitt hår krullar oxå upp det. Men med min lilla lugg använder jag plattång, så då går det bra..



Hoppas att kläderna passade!

T R E V L I G H E L G V Ä N N E N !

2008-10-17 @ 19:28:04
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..