Min dag

Har precis beställt kappan, så den borde komma någon gång nästa vecka. yay! Jag kunde inte låta bli, har gått och tänkt på kappan hela dagarna nästan och när jag kollade in den idag på Ginas hemsida så såg det ut som om den höll på att ta slut då några av storlekarna var slut, men som tur var så fanns den i min fortfarande. phuu. men nu får man hålla tummarna att den passar mig också. För övrigt så gick det bra hos Åsa idag, var kvar där två timmar extra då hon behövde hjälp med att fixa till album och klistra in bilder i dom, så vi fick vänta på att budet med alla bilderna skulle komma innan jag kunde börja :) Men sen gick det rätt snabbt blev klar och fick gå vid 16, slutar vid 14 tiden annars. Hade annars behövt åka in imorrn och då tänkte jag att jag lika gärna kunde vänta och gå senare, ville ju hjälpa Åsa också då hon annars skulle behöva sitta där till jätte sent och fixa det, och jag kände mig extra snäll idag ;) och hon blev mycke tacksam över att jag kunde hjälpa henne med det. Det gick ju rätt fort att fixa dom där tre albumen nu när man börjar lära sig hur det ska vara och fungerar :) Och hon sa att jag inte behöver åka dit på hela nästa vecka dels för att jag stannade kvar och att hon själv inte skulle vara i studion så mycke nästa vecka heller. Härligt! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Roomservice.

Kommentarer
Postat av: Allie

Åh va spännande med jackan. Håller tummarna att den uppnår förväntningarna. =)

2008-10-23 @ 10:11:40
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..