Kappa


*Bild: Gina Tricot

Jag har varit lite sugen på att skaffa mig en kappa och har kollat runt lite på dom sidorna där man kan hitta kläder, och tittade in på Gina nyss och hittade denna kappa ovan som jag fastnande för, att bära en kappa är inte riktigt min stil, men denna är nästan så att jag kunde bära en sådan. Sen vet jag inte hur den skulle se ut på just mig då, men jag gillar den. Någon som har 500kr som ligger och skräpar?

Sitter och halvkollar på 2½män just nu och tänkte kolla på en dokumentär som heter Telling Nicholas kl 22.30 på tv8, den är rätt lång så jag kanske inte orkar se hela men tänkte kolla om det var något sebart, den handlar om 11 september 2001, hur man berättar för en 7årig kille att ens mamma dog bland dom i WTC bl.a Kan vara en mycke jobbig dokumentär, men som sagt tänkte kolla om den är något att se på. Annars blir det nog någon film kanske.

Kommentarer
Postat av: Allie

Riktigt snygg kappa. Tror den hade suttit jättesnyggt på dig. =)

2008-10-21 @ 10:11:22
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..