Onsdag kväll



Detta kunde jag hämta hem idag.:) Mitt objektiv, som jag beställde. och så fick man ett filter (som man tyvärr inte ser på bilden, då jag har satt fast den på objektivet redan) och en duk som man använder för att tvätta av linsen med, och så självklart en chokladbit. Det är riktigt kul att man får en godisbit med i paketet när man beställer från Cyberphoto. Har inte hunnit testa objektivet än, får ta och göra det om det är lite fint väder imorrn. Bara det inte regnar så ska det väl gå bra.

Idag blir det mycke tv igen, ska se Roomservice och så är det igentligen finalen på Top model samtidigt, men såg inte gårdagens avsnitt och tänkte att jag kan kolla på reprisen på Lördag. Sen blir det nog Efterlyst. Nu är det Christine. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha va coolt med choklad oxå =D

2008-10-01 @ 22:37:51
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så sugen jag blev på choklad! haha



är det förresten okej att jag sparat grunden i headern som du gjorde? tyckte att det passade så fint

2008-10-02 @ 10:48:58
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: niffin

Kul & originell idé med chokladen. :) (Spännande med nytt objektiv!)

2008-10-02 @ 14:33:56
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..