Riktigt less på det

Såg efter Ugly betty att Systrar i jeans gick idag kl 21, så den håller jag på och kollar på för sjuttioelfte gången nu ;) Åh, vad jag är sjukt nyfiken på andra filmen, dör snart om jag inte får se den. Hihi. Är också sjukt trött också men det kanske inte är så konstigt då jag var uppe vid 3 inatt. Men jag kunde somna efter mitt inlägg. Som tur var =) Kom iallafall iväg imorse men jag hoppas att det går lika bra imorrn för då brukar det vara lättast att försova sig, andra dagen man ska iväg och imorrn ska jag vara hos Åsa runt kl 10. Får se hur det går förhoppningsvis bra. Annars har det gått bra idag med, fick se lite hur det går till när hon har kunder där som vill kolla in sina bilder med Åsa då dom inte kunde bestämma sig hemma. Och sen fick jag och den andra praktikanten sätta in bilder i ett album och både Åsa och hennes vän som var på besök sa sen när jag var klar att gud så fort du blev klar. haha det var lite kul :) För det är inte det lättaste att fixa till dom, riktigt krångligt kan det vara.

Sen så är jag rätt less på detta med Sl access nu för inga av dom apparaterna funkar, och man hör busschaufförerna säga: den funkar inte, den är inte inloggad och bla bla bla.. Jag VISSTE att detta skulle hända då jag hörde om detta första gången, att det inte skulle fungera. Idag fick jag detta besked två gånger utav tre. Så less jag blir. Visst är det skönt att slippa köpa nytt kort när den man har är slut och att man nu bara kan fylla på kortet man har med pengar, men det här med att apparaterna på bussarna inte funkar som gör mig rätt less. Och jag tror inte att det kommer bli bättre med det.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..