Skriver av mig lite

Så kan jag inte sova igen, låg i sängen och var fruktansvärt rastlös och tänkte på en massa saker. Jag ska ju iväg till Åsa imorrn ju och då skulle jag ha behövt somnat för länge sen, även om jag inte börjar förrens vid 12, men måste ju ändå upp vid 9 ungefär. This sucks ;) Maja kom in med ännu en mus(hon äter möss som bara den nu) för ett litet tag sen och så hörde jag hur den pep ett tag och sen hörde man hur Maja satt och åt på den. Mycke trevligt att somna till...not :) Sen så började jag tänka på att man nästan MÅSTE ha körkort nu för tiden, för jag minns att jag och en vän satt och kollade vad det fanns för jobb för några år sedan och i nästan varenda annons stod det att dom kräver att man har körkort, men vad gör den som inte kan eller vill ta körkort, antingen så får hon/han ta körkortet eller så blir det väl nått jobb som dom inte vill ha. Men jag är inte så inne i det där igentligen så jag kan ha fel också. jag själv skulle gärna vilja kunna köra bil, det mesta skulle ju vara enklare men jag är rädd att jag inte kan köra bil riktigt då jag lätt började stirra när jag övningskörde. Varför är bilen så viktig att ha nu?, man kan väl lika gärna klara sig fint med det komunala även om det kan vara riktigt jobbigt ibland också. Eller så kan jag bara ha fått för mig detta. Känner mig inte på nått bra humör just nu heller känner mig på Jag vill skita i allt och bara ligga under täcket humöret. Inge kul humör alls, men förhoppningvis så är det över imorrn, är nog bara trött då jag har sovit dåligt ett tag nu. Ont i mitt ena öra har jag också fått men hoppas att det inte är något med det och att det går över snart, för en öroninflamation vill jag verkligen inte ha men det kan ju också vara en förkylning på gång. Sen så när jag låg i sängen så började jag tänka meningar på engelska också helt plötsligt fråga mig inte varför, haha. Jaja, jag ska nog gå och dricka lite vatten och sen försöka sova igen då. Kände bara att jag ville skriva av mig lite och det brukar hjälpa ibland.

Bjuder på ett citat ur avsnittet jag såg på ikväll av Gilmore girls som jag tycker är riktigt kul :)
Älskar verkligen humorn i Gilmore :)

Man: Shut up!
Finn: God has spoken to me! Rather rudely.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Sandra

förstår hur det kan kännas.. <3

2008-11-12 @ 16:40:07
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..