Me in action


Foto: Maria Björklund

Behind the scene från i somras då jag fotograferade både Maria och hennes syster i Hagaparken i Solna. Vi har även pratat lite om en plåtning till jul då hon och hennes kille kommer till Sverige. Det skulle vara riktigt kul då det blir min första par fotografering så det blir lite nya utmaningar för mig då isåfall. Maria ska också få fotografera mig igen och jag hoppas att det blir bättre än förra gången, var inte så nöjd med hur jag var klädd och kände mig inte på topp heller då jag hade röda veckan här och då känner iallafall jag mig mindre vacker. Men det var ju första gången jag blev fotograferad så här så ja. Men denna gången ska jag tänka till lite extra. funderar på om jag ska ta min blus då. men jag har ju tid att tänka på det, om det nu ens blir av förståss. Sen så har jag även varit i kontakt med vinnaren av min fototävling då det närmar sig fotograferingen, det skulle tydligen vara den 23:e men var säker på att det var den 30:e hon kunde fotas på. Men det gör ju absolut inget att det var den 23.e och det kommer nog bli jätte fina bilder då hon ville ha ett tema på sina bilder lite mystiska/konstnärliga, så det ska bli riktigt kul att se om vi klarar att fixa sådana. Men det går nog bra det där. Måste bara hitta ett bra ställe att vara på nu det står verkligen stilla. skitjobbigt. Jaja det blev lite fotosnack denna gång. Blir nog inte så mycke data idag, då jag har mensvärk. så det blir nog liggandes och se film ikväll, kom två nya från Lovefilm i veckan. Myspys alltså ;) Vi hörs när vi hörs. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Allie

Förstår vad du menar, man känner sig aldrig på topp när man har röda veckan.

Låter riktigt gutt med en myskväll. Trevlig helg till dig med. ;)

2008-11-14 @ 15:42:27
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..