Självporträtt



När man inte har en modell man kan ta fina bilder på så får man själv ställa sig framför kameran när man är sugen på att ta porträtt :) Även om jag hellre är bakom kameran så är det ju alltid kul att ha bilder på sig själv också ibland :) Här ser ni också blusen jag köpte för inte så länge sen på Halens, visst är den fin :) Skorna är tyvärr inte mina, lånade dom lite snabbt nu, måste ta och köpa mig ett par liknande stövlar. Vill Ha! Och varje gång jag lägger upp en bild här så blir jag lika sur på att blogg.se snor halva färgerna i bilderna..grr :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga!! =)

2008-09-18 @ 22:21:29
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Johanna

ännu fler fina bilder på dig :) snygga stövlar, vill oxå köpa nåt sånt.. Hoppas du hittar egna såna :)

O vilken snygg blus du köpt. Du passade jätte bra i den :) till ditt mörka o vackra hår :)



usch, stör mig oxå på de här me när man lägger upp bilderna så försvinner mkt av kvaliten. :(

2008-09-19 @ 23:53:43
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tackar tackar ;)



Tack johanna, ja, jag blev mycke kär i den :)Kul att höra att den passar mig.

2008-09-19 @ 23:59:09
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..