Objektivet & Design



Mitt objektiv kunde hämtas idag och jag gick ut hastigt för att testa det lite snabbt innan det blev för mörkt och hittills är jag nöjd men ska försöka testa det lite mer imorrn och även se om man får föräldrarna att stå modeller lite snabbt också för att se om det duger till porträtt också :) Sen ska jag även testa och se om man får till några fyverkeribilder ikväll, får se hur det går då det blir första gången så ni får hålla tummarna att det går bra ;) Har även fått till så att jag har två menyer nu efter många försök till att det ska funka men jag vet inte om jag är nöjd med headern eller så. men har lite småändringar som jag ska se om jag får till först innan jag kollar lite mer på headern. Får se hur slutresultatet blir och om jag ska behålla det eller inte. Gott nytt år på er förresten ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott nytt år gumman!! <3

2008-12-31 @ 18:49:04
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..