Beställt


Foto: fotokungen.com

Usch vad jag har funderat nu dom senaste dagarna så jag är helt slut nu haha. men nu har jag iallafall bestämt mig och även klickat hem detta objektiv som är ett Tamron AF 28-75mm, F/2,8 och som förhoppningsvis blir perfekt till bröllop och porträttfotograferingarna. Får se om Fotokungen är ett bra ställe att handla på för där var den iallafall billigast och det är ju ett plus :) Ska bli spännande att se om detta är så bra som man läser eller om det bara är piss ;) ...to be continued.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag har handlat flera gånger av fotokungen och aldrig blivit besviken. Snabb leverans och det är ju väldigt viktigt när man går hemma o trånar! (:

2008-12-28 @ 13:27:18
BLOGG: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Petra

Men det lät ju toppen. Tack Marlene ;)

2008-12-28 @ 14:31:24
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..