Vilka problem

Har inte varit på humör för att blogga, dels för att det inte blir så mycke fotograferat just nu och så har det varit fullt upp med att försöka få till ett fotoalbum och även så funderar jag över en sak också eller igentligen två saker och jag kan inte bestämma mig riktigt, men det är väl rätt bra att jag funderar länge då det inte är så bra att bara göra det på impuls. Vill ju gärna ha det, men är rädd att jag kommer bli besviken men tänk om jag nu inte blir det. *suck*  hihi, vilka problem man kan ha =) Återkommer om detta när jag har bestämmt mig för vad jag ska göra. Tänkte gå och duscha nu så har jag det gjort.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du blir på humör igen snart för att blogga o foto mer :)

Vad är det för fotoalbum du fixar?

2009-01-08 @ 20:20:20
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Mm hoppas jag med.

Det är till Lovisa som vann min fotograferingstävling och då skulle man ju få ett album också till :)

2009-01-09 @ 19:03:44
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..