Old touch


Modell:Aho
Foto: Jag

Kollade igenom mappen med bilderna från fotograferingen med Aho och den ovan gillar jag mycke på nått sätt vet inte riktigt vad det är, eller så är det helheten kanske ;) Gav bilden en gammal känsla och gjorde bilden lite åt det bruna och även gav den lite brus och en texture om jag inte minns fel. Jag är otroligt sugen på att få ta en massa nya porträtt nu när jag har en "bättre" kamera även om det inte är kameran som gör jobbet såklart men ändå och har ju även nu ett bättre objektiv för porträtt också som är mitt 28-75mm´s. Men fick förresten en förbokning eller vad man nu ska säga på en fotografering som då blir till vår i veckan, så det var riktigt kul så det hoppas jag blir av. Hon är även en vän till Lovisa som jag fotograferade i nov och en av hennes kommentarer i mailet var detta:"Jag blev alldeles tagen av de fina bilderna du tagit på Isa! SÅ snyggt gjort!" Man blir ju så himlans glad när man får höra positiva saker om sånt man gillar att göra, det gör ju också så att man vill fortsätta med det. Och att jag har haft det jätte jobbigt i gymnasiet med att inte veta vad jag vill göra och sen att hitta fotograferingen bara sådär och sedan få en massa fina kommentarer om det, ja det är så att man blir rörd ;) Sen att jag bara är i början av min karriär och bilderna kanske inte alltid är perfekta och sen att få en bröllopsfotograferings förfrågan bara några månader efter att jag börjat fotografera, det är helt sjukt. haha.:) Men vill ju bli bättre och lära mig hur kameran fungerar lite mer så jag håller på och letar lite kurser som jag förhoppningsvis kan börja gå nu till hösten om man kommer in och allt är bra. Det skulle sitta fint det så kan jag bli ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: ISA - VINN LYXIG ÖVERRASKNING!

TACK så mycket Petra! För de fina bilderna jag fått!!=) Jättefint! Har precis flyttat så pga av eftersändningen fick ja dem lite senare:) Men de var jättefina!:)



Tack igen!

Kramar

Isa

2009-01-25 @ 16:37:44
BLOGG: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Allie

Jättesnygg kort på henne, gillar när det ser lite åldrat ut och likadant med svartvita kort. Det är något speciellt med dem. =)

2009-01-25 @ 19:34:43
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte snyggt med old touch :) Älskar såna bilder :) Vill se mer såna från dig :)

Roligt med positiva kommentarer :) Du ÄR duktig:)

2009-01-25 @ 21:36:43
Postat av: niffin

Petra, det är som hela du blommade ut när du hittade fotograferingen. Underbart när det kan bli så rätt! :)

2009-01-26 @ 01:32:57
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Aho

älskar att den ser så gammal ut. väldigt vackert med sånna foton. :D

2009-01-29 @ 15:59:50
BLOGG: http://alchera.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..