Min lördag



Jag har haft en jätte bra och kul dag på Ikea med mamma och syster, det är inte ofta vi kan åka dit då det är rätt långt att åka men nu gick det rätt fort då det har kommit upp en ny väg, men iallafall så kom vi dit runt 13 tiden och väl inne så gick det rätt fort det också då vi visste vad vi skulle ha. Det var rätt mycke folk men ändå så kunde det ha varit värre så det var ju skönt att det gick så fort och så smidigt. Jag köpte lite ramar till bland annat new york postern jag fick av syrran i julklapp, så får hoppas att den passar nu och inte bråkar :D men det skulle inte förvåna mig om den gör det. Sen stannade vi på Mcdonalds och åt lite lunch efteråt innan vi åkte hemåt.


Jag smygfotade Sandra (Syster) i bilen lite ;) She had no idea. haha



På väg hem sen så började solen gå ner och det var en sånt härligt ljus där ett tag så jag sa i bilen att det skulle säkert bli jätte fina porträttbilder nu om man hade en fotografering, för det var ett lila/rosa ljus över himlen och vattnet. Jag såg verkligen bilderna framför mig. Riktigt vackert, nästan att man blev irriterad att man inte hade någon fotografering just då :) Men det kommer väl fler liknande chanser hoppas jag. Dock så är inte bilden ovan med det härliga ljuset. men den är tagen inne från bilen i världens fart.


Smygfotade syrran lite mer på hemvägen igen ;)

Love my new camera house btw! Den ger ut ett sånt härligt ljud när man trycker av bilden varje gång, låter mycke härligare än min förra D40:n. <3 Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla lite film och äta lite choklad. Mumms. Ni får bilder på ramarna imorrn då jag tänkte försöka få upp NY bilden.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du haft en sån trevlig dag på IKEA ;) Köpte du nåt mer än ramarna?

Fina bilder :) Älskar den där skylten ;)hihi.IKEA<3

Mysigt med en sån road trip över dan :)

2009-01-17 @ 21:20:45
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ne det var nog bara ramar, men fick med mig 5 totalt :) Ja det var riktigt mysigt med en liten roadtrip ;)

2009-01-17 @ 21:45:23
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härliga bilder =) Och ett sånt fint namn din syrra har ;P (sagt det förut, haha) Trevlig kväll <3

2009-01-17 @ 22:18:47
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, aa hon har det va ;)

2009-01-17 @ 23:02:31
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..