Trött


Modell: Sandra (syster)
Foto:Jag

Är riktigt trött och håller på och somnar här känner jag men det är lite för tidigt att gå och lägga sig än även om jag ska upp rätt tidigt imorrn. Men tänkte se Sex and the city innan jag lägger mig för att sova så det får bli att man försöker hålla sig vaken tills dess iallafall, men sen när jag nu lägger mig blir jag väl pigg och rastlös som vanligt. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra dessa få timmarna som är kvar av dagen, för jag är för trött för att sitta med min hemsida som jag för övrigt håller på och bygger.;) Och att redigera bilder på Sandra är jag också för trött för just nu. Men det ska bli skönt att inte behöva åka någonstans efter imorrn även om jag hoppas att jag slipper känna mig så här trött och seg imorrn. Ne nu sitter jag här och babblar om ingenting igen haha. Min cardigan kunde hämtas idag så den ska jag nog ha på mig imorrn :D Blir väl att jag tar en bild på den på torsdag då jag inte kommer hinna det imorrn då det är mörkt när jag kommer hem igen. Om ni nu vill se hur den ser ut på mig ;) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka snygga bilder du har tagit :) Söt syster du har ;) Hoppas man får se bilder från er session :)

2009-01-28 @ 21:35:19
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Johanna ;) Ja det kommer fler, har inte hunnit fixat till fler bara. Men det blir nog imorrn ;)

2009-01-28 @ 21:43:37
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..