Sommaren


Detta är en gammal bild från när jag inte hade fotat så jätte länge, rätt mysig även om jag säkert har kunnat ta en lite bättre bild nu. Vi stod ju inte direkt still här med båten heller så man fick vara snabb också. Men jag valde denna då jag har börjat längta till sommaren igen, känner att jag tröttna på mörkret och kylan nu så det får gärna bli vår snart, älskar när man känner att det börjar lukta vår i luften och det börjar bli varmare och alla fina blommor kommer upp. Och man känner sig också mycke gladare och piggare. Sen börjar det ju närma sig allt roligt man ska göra i sommar, först bär det ju av till Sundsvall men det blir till påsk som jag tycker att det ska bli jätte kul, få lite omväxling och även att få träffa faster och kusinerna igen. Och sen den 30 maj åker jag och familjen till Italien då pappa fyller 50 så då ville han göra något extra, och det längtar jag också till mycke för tänk vilka mysiga bilder det kan bli där eller jag hoppas att man får en massa fina bilder, det kan ju gå åt pipsvängen självklart men någon/några mysiga bilder hoppas jag att jag får med hem så kanske man kan göra någon förstoring och hänga på väggen. Och sen att få åka till Italien igen är ju inte fel det heller och bara ta det lungt och mysa. Vi skulle landa i Rom och sen skulle vi bila ner till Sorrento där vi ska bo. Härligt härligt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sommar och sol, så härligt. Känns ju konstit o titta på en sommarbild nu mitt i vintern. Men som alltid så går tiden så himla fort så snart kommer de att bli vår o sen sommar. Älskar oxå våren, vem gör inte de ;) det är så härligt när det börjar bli varmt ute och grönt. speciellt när det blir ljusare ute då blir man så pigg och mkt gladare. Vi har en härlig tid framför oss:)



Förstår att du längtar till Italien resan, spännande:)

2009-01-11 @ 20:32:00
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja det har vi verkligen. :) Hoppas att det blir en varm och solig sommar också.

2009-01-11 @ 20:46:05
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så jag saknar sommaren =)

2009-01-12 @ 11:38:52
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..