Oh, love the light



Dessa två är mina favoriter så här långt, ljuset är fantastiskt på dessa även om dom inte är lika fina i detta format och även att blogg.se tar bort halva färgerna och kvaliteten. Blev nästan chokad när jag tittade på skärmen efter att ha tryckt av dessa bilder att ljuset blev helt magiskt. Visade även Sandra dessa i kameran och hon gillade även dom också mycke. Lite synd att jag inte kan visa er bilderna i orginalstorlek menmen. Kanske blir en i lite större format någon gång ;) Nä jag ska väl fortsätta med redigerandet så syrran kan få bilderna snart ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fina bilder :) Så himla fint ljus :)

2009-01-30 @ 13:30:29
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..