Måndag


En gammal bild

Har nu bråkat med internet ett bra tag men nu verkar det som om den gör som jag säger :) Får hoppas att den fortsätter att göra det resten av kvällen. Ja min måndag har inte varit någe händelserik dag, har mest bara varit. Imorrn bär det av till Åsa men skickade ett mail ang morgondagen för att se om hon skulle vara i studion men har inte fått något svar än. Börjar bli lite orolig då hon brukar vara rätt snabb med att svara tillbaks. jaja får jag inget svar så får jag väl skicka ett sms imorrn bitti, vill ju inte åka hela den långa vägen och så är hon inte där. Ska väl kolla runt lite nu och sen blir det väl att gå och lägga sig snart. Usch har verkligen inte någon lust till något just nu känns det som, men ändå är man rastlös och vill åka iväg och göra en massa. hm..riktigt jobbig känsla det.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

det är så jobbigt när internet eller datorn krånglar!

fin bilden är =)

2009-01-20 @ 13:36:37
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gillar den bilden mkt :)

2009-01-20 @ 20:18:14
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..