Liten GG reunion,yay!


Lauren Graham var på "Becky Shaw" premiären den 8 januari och detta såg jag nu när jag tänkte kolla in lite forum innan jag stänger ner för idag, men inte hade jag trott att det hade kommit en massa nytt med henne, då jag brukar kolla in forumet varje dag efter nyheter och bilder, men sen när man inte gör det på några dagar ja då finns det en massa nytt :)
och titta vilka hon stötte på där då, inga mindre än Kelly och Edward. En liten Gilmore Girls reunion! Yay! Ser dom inte fantastiska ut.


Bilder: lauren-online

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag är glad att de inte valde henne även om hon känns lite bella.

men jag föredrar när de väljer lite mer okända skådisar, då känns de mer som "bella och edward" och inte "alexis och zac" för att ta ett exempel.



åh alltid lika söt =)

2009-01-10 @ 15:45:34
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Johanna

va kul att se dom tillsammans igen :)

2009-01-10 @ 21:22:19
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..