Laundry day


Håller på och tvättar just nu och den första maskinen är nog klar nu så efter att jag har skrivit detta inlägg ska jag ner och hänga upp det. Och varje gång jag tar en bild i vårt hus så blir jag lika irriterad på dessa färger föräldrarna valde att sätta upp på väggarna när vi flyttade hit, Dessa gula och guloranga tapeter blir det inte så fint ljus med. Så nu vet jag iallafall vilka färger jag inte ska ha i min framtida lägenhet. jag vill ha ljusa färger :) som vitt, brunt, beige ljusgrått typ. Haha det kliar som attan i fingrarna att få inreda sin egna lägenhet.;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner samma som dig, de kliar som attan i fingrarna att få inreda sin egen lägenhet. Och ha det precis som man vill ha de själv :) Härligt! Längtar :)

O du, samma färger gäller för mig me ;) hihi :)

2009-01-22 @ 17:50:08
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Allie

Håller med, jag var mycket för mörka färger på väggarna innan. Men ljusa färger gör så rummet ser fräscht o snyggt ut. Jag är likadan, vill med inreda min egna lägenhet snart. Vet inte hur det är med dig men tycker mitt rum blir mindre o mindre för vart år...hehehe....

2009-01-22 @ 18:21:11
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Johanna: Ja det vet jag att du också så gärna vill göra, mm det ska bli så kul när man nu kan göra det.



Allie: haha, ja håller nog med dig där att det känns som om rummet bli mindre och mindre nu när du säger det :)

2009-01-22 @ 19:19:12
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..