Inte så lyckat





Inte mycke att skryta om kanske, men här är några av dom bilderna jag tog idag för att försöka få tillbaks min inspiration, men vet inte om det blev så lyckat. Har inte suttit vid datorn så mycke idag ingenting nästan då jag har varit så trött så jag låg i soffan och somnande där några gånger :) Ska strax bädda ner mig i sängen då jag fortfarande är trött. Annars har det inte hänt mycke idag förutom att hon på AF ringde idag och hörde lite om hur det gått med min praktik hos Åsa, när man har väntat och väntat på hennes samtal i någon månad så ringer hon när man minst anar det. Sen så har jag varit i kontakt med Åsa ang om jag var välkommen dit igen efter denna ledighet vilket jag visste att jag redan var men man vet ju aldrig. Så på tisdag ska jag dit kl 12-16 och sen blir det väl dit på onsdagen också. Sen så sa hon att hon hade en bröllopsfotografering den 7 feb som jag får hänga med på, det är ju en lördag men det gör ju inte så mycke då det är något kul man gör, och dom flesta bröllop är ju på en lördag. Kul kul =) Ne ska nog ta och stänga ner tror jag, har bestämmt mig om grejen jag snacka lite om i inlägget nedan, men berättar nog lite om det i ett inlägg imorrn när jag inte är så trött förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

yay, nya bilder från dig :)

Jätte fina ju :) Alltid kul att se bilder, spelar inte så stor roll vad motivet är :)

Spännande att höra vad du har beslutat om, får vänta tills imorron då:)

God natt!

2009-01-08 @ 23:19:01
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ne det är ju sant, men dom hade säkert varit mycke bättre och roligare att kolla på om man hade inspiration :)

2009-01-08 @ 23:23:35
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..