I paketet gömde sig...


....en 77cm reflexskärm. Med en silver/guld sida. Grattis Johanna, du hade rätt ;)
Dåliga bilder I know men det var kallt så jag kunde inte stå där så länge och grannen var ute också. haha ;) Denna är köpt hos tvspelsweb.se för 199 kr eller med portot blev det 248kr, rätt billigt för en sådan stor. Blev lite chokad när jag såg hur står den igentligen var för jag väntade mig att den var mycke mindre. Men det är ju bra det ;) Den är bara lite jobbig att vika ihop men det lär man sig väl efter ett tag. Ska bli kul att testa den nästa gång man har en fotografering. Men man måste nästan ha en assistent som håller i den då det är lite svårt att fota och även hålla upp den där. :D Men det löser sig nog.


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, ja jag hade rätt ;)

kul med reflexskärm :)

2009-01-31 @ 18:42:52
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Magnus

Här kommer en instruktion, hur man viker ihop reflexskärmen se nedan:

ihopreflexskarm.html" rel="nofollow">http://reflexskarm.se/vikaihopreflexskarm.html

Kommentera gärna felaktigheter i instruktionen så Jag kan förbättra den.

Jag hoppas du är nöjd med din reflexskärm!

// Magnus

2009-03-27 @ 10:52:29
BLOGG: http://www.reflexskarm.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..