Hemma



Denna lilla sak hittade äntligen hem till mig idag, så det blir väl att kolla in den lite mer imorrn, ska lägga in batteriet över natten så den är klar när jag sen vaknar :) Är för trött för att läsa om den nu,annars så skulle jag säkert gjort det. Låg på golvet ett bra tag efter att jag hade fotat kameran lite snabbt innan jag kunde ta mig upp för det var så skönt att ligga där. Ja så jag ska nog strax stänga ner och lägga mig och kolla på Satc sen blir det nog att sova, annars så har det inte hänt så jätte mycke idag. Men imorrn måste jag nog ta och städa lite och sen blir det nog som sagt att kolla in kameran lite mer. Can´t wait! ;) Ne jag ska nog fixa till det sista innan satc börjar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

YAY va kul =)

2009-01-16 @ 19:18:51
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Sebastian Bergström´s fotoblogg ©

En till fotograf blogg som jag ska börja läsa nu :) Har du lust att lägga till mig på bloggkoll så kan jag lägga till dig ;)

2009-01-17 @ 01:51:11
BLOGG: http://www.sebastian-bergstrom.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..