Guys and dolls


Här är ännu en bild som är ny med Lauren, som är från hennes Broadway show som har premiär i mars. Guys and dolls heter den och det inte ofta man ser Lauren som blondin, :) hon var iallafall jätte söt i det och även i klänningen hon har här. Att man inte bodde i NY eller kunde bara åka dit för det hade ju varit fantastiskt att kunna gå på showen. Men en glad nyhet är ju att hon ska till Sundance igen om några veckor igen för att promota sin film Arlen Faber, så då brukar det ju komma ut en massa fina bilder och klipp därifrån. Hon var ju där förra året med Matthew Perry för att promota deras film Birds of America. Ne, nu ska jag sluta att snacka om Lauren då det inte är en blogg om henne precis :) Men man kan ju inte låta bli att nämna henne när det kommer ut nya grejer om henne. Men det kanske inte är så intressant för er att veta, eller?

Idag har det inte hänt mycke heller tyvärr, sett lite på tv mest idag och det blir väl det mer senare. Lite synd att kameran inte hann komma fram innan helgen för då hade man ju kunnat leka med den men eftersom den skickades igår så :) Men nästa vecka ska väl jag kunna testa den förhoppningsvis. Så då kanske min inspiration kommer tillbaks när jag har en fin ny kamera och kanske även något litet klipp då man kan filma med den. ;)  Ne, jag ska väl kolla runt lite och så får jag se vad jag hittar på sen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad annorlunda hon va som blondin, men hon passade i de :)



Hoppas du hittar tillbaka till din inspiration när du får den nya kameran:)

2009-01-10 @ 21:16:16
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Allie

Såg först inte att det var Lauren, fick titta två gånger. Hon ser helt annorlunda ut som blondin. =)

2009-01-11 @ 10:31:30
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad kul att hon ska vara med på broadway =)



så söt i håret och klänningen hihi

2009-01-11 @ 13:35:36
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..