Grattis!


Idag tisdag fyller syrran hela 20 år, helt otroligt vad tiden går.:)

Hos mig har det inte hänt mycke alls därför den dåliga uppdateringen, har inte haft så mycke att visa eller prata om. Blir inte att jag åker till Åsa imorrn då hon bara behövde mig på onsdagen, så jag får en liten extra dag ledigt. Men imorrn kan det hända att jag och syrran har en liten fotosession, skulle vara kul att få testa den nya kameran på att ta lite porträtt och även få lite mer snyggare bilder på syrran självklart då den ovan är från min allra första session och även i början av mitt fotograferande, så nu blir bilderna på henne säkert mycke finare om man fick med henne ut ett tag imorrn. *hoppas hoppas* Nu tänkte jag lägga mig i sängen och mysa till sista avsnittet på säsong 6 av MacGyver. =(

Kommentarer
Postat av: Allie

Va skönt med lite ledigt sådär. Håller tummarna ni kommer ut på en fotorunda. =)



Ps. Tänkte bara säga att jag kan inte alls trycka på några länkar alls i din meny, vet inte om det är fler som inte kan, tänkte bara du skulle veta. =) Ds.

2009-01-27 @ 12:31:08
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad konstigt, för mig funkar det iallafall. Har du testat att uppdatera sidan? Brukar funka för det mesta.

2009-01-27 @ 12:58:23
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tackar :P festlig bild !

2009-01-27 @ 16:24:15

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..