Friskis


Denna tog jag för någon vecka sedan då jag precis hade kommit in genom dörren efter att ha hämtat posten tror jag. Och Friskis satt i fönstret och kollade ut. Här ville hon ha mat för hon brukar spänna upp ögonen sådär då. Här hann jag inte ens kolla in i kameran eller kolla inställningar då jag visste att hon skulle hoppa ner vilken sekund som helst vilket hon gjorde precis efter att jag tagit denna bild. Så den är inte så jätte bra igentligen men ändå är den rätt kul iallafall för mig som känner henne ;) Och jag kunde bara inte slänga bilden.

Strax blir det mat och det ska bli gott för jag är hungrig och det blir en av mina favoriter idag, enligt mig Sveriges nationalrätt, köttbullar, potatismos,gräddsås och lingonsylt. Mumms ;) Även om jag nu inte äter köttbullar men ändå. hihi.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken häftig bild, me like :)

2009-01-23 @ 23:47:36
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..