Första paketet här


Pappa kunde hämta ut denna idag, mitt batterigrepp till D90 som inte har kommit än tyvärr men hoppas att jag kan hämta ut den imorrn eller på onsdag, någon gång i veckan iallafall.:) Känner mig inte på topp just nu, trött, mensvärk och lite yr. :( Så toppen när man ska iväg till praktiken imorrn, så jag hoppas att det känns bättre imorrn bitti. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag och mamma skulle också till Ikea efter 16 imorrn, men det blir i nästa vecka istället för det är ju inte så kul att gå där och inte må bra. Så det ser jag fram emot och hoppas att jag hittar en massa fina ramar. Ne nu ska jag fortsätta kolla på 90210 igen.


Kommentarer
Postat av: Allie

Åh va kul, hoppas den kommer snart då =)

Är också påväg att köpa mig D90 så fort jag ser plånboken är på min sida....haha... =P



2009-01-13 @ 10:06:56
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Mm :) ne vad kul att du också är på väg att köpa en d90 :)

2009-01-13 @ 11:10:16
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..