Schrader, What the hell was that?



Precis kollat på Top model och såg sen att Accepted började på tv6 och den filmen är ju bara för sjuk, hyrde den för ett tag sen hos Lovefilm även om den såg ut att vara rätt töntig, men jag fick mig ett par härliga skratt då och då. Den handlar iallafall om ett par ungdomar som inte kom in på college och hittar på ett eget fejk college och man får se hur dom får det att funka. Den är dessutom från skaparna av Liar Liar and Bruce den allsmäktige. Så gillar ni dessa filmer och vill få skratta lite så ska ni se denna ;) Och scenen ovan är precis när dom har hittat stället där dom ska ha sitt fejk college, och jag skratta så jag grät första gången jag såg det. haha..helt sjukt. ;)


För övrigt så har dagen varit bra, var hos Åsa som sagt. Fick dock gå lite tidigare idag då vi inte hade så mycke att göra mer än att sitta och babbla men det är ju trevligt det med, så jag gick vid 15 tiden. Sen när jag gick till min färja som jag var lite glad över att inte behöva springa till då färjan alltid brukar gå precis när man kommer. Så var det fullt med polisbilar och en stod på färjan och så var det en massa poliser där också, och när jag kom fram och stannade vid där det stod en massa folk så frågade en liten kille, eller ja liten och liten, han var väl runt 13 kanske vad som hade hänt och dom sa att dom håller på och griper en person. Riktigt varför och vad som hade hänt vet jag tyvärr inte just nu, men får hoppas att det står något i lokaltidningen när nästa nr kommer, riktigt nyfiken på vad han hade gjort. Detta är inte vanligt att man ser i denna lilla komun så man blir lite förvånad varje gång man ser en polisbil i full fart med rödljusen på. Tänkte faktiskt på om jag skulle ha med mig kameran imorse innan jag åkte iväg, men tyvärr fick den stanna hemma. Attans då, hade varit kul att ta en bild på detta och skicka in till tidningen eller något ;)


Kommentarer
Postat av: Becky

tycker accepted är riktigt rolig :D

2009-02-05 @ 11:35:05
BLOGG: http://rebeccatherese.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..