Vattenlek

Lekte lite med vatten idag, mest för att testa och bara ha lite kul. Sen vet jag inte om bilderna blev något att ha, men jag hade en rolig stund och det är väl det som räknas och sen var det ju inget jag gjorde på allvar. Bjuder också på en behind the scene bild för det var väl några som ville se hur jag gör när jag tar bilder, så idag kom jag ihåg att ta nån sådan bild, du behöver glas,vatten,diskho, stativ och självklart en kamera och sen hade jag en citronskiva. Får nog ta och göra om detta till sommaren med en massa jordgubbar och andra bär, och då lite mer på allvar. Så kanske man kan få till någon läcker bild.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder :)

De e roligt att leka med kameran :)

Kul och få se en behind the scene bild me ;)

2009-02-02 @ 21:09:19
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..