Attans


Filmade litet klipp med två av våra katter idag, men tyvärr var den för stor för att kunna laddas upp. Men tänkte att jag kunde redigera den så att den blir lite mindre i Sony vegas men jag har ingen aning om hur det programmet fungerar så det gick ju inge vidare det, kan ju tydligen inte använda Movie maker på min dator av någon konstig anledning för den kan jag ju använda lite iallafall. Jaja får se om man får till det ,tråkigt ju att inte kunna visa upp klippen man gör med systemkameran annars.:( Jaja Imorrn bär det iallafall av till Åsa, så det ska bli kul, sen är det inte långt kvar till lördagen och bröllopet, vad jag längtar det ska bli riktigt spännande och kul så man får hålla tummarna att vädret är på top också för då blir det ju mycke roligare också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ännu en snygg bild :)

Tråkit att det inte funkar, hade varit roligt och se ett klipp med din nya kamera.

Spännande för dig med bröllopet :)

2009-02-02 @ 21:11:04
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Underbart vacker bild!

Nej va synd med klippet då :(

2009-02-04 @ 13:03:29
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..