Why not me?

Har precis legat och sett på film från Lovefilm, som tyvärr var en jag hade sett tidigare. Hatar när det händer :D Men ska ta och göra en recension av den strax. Under filmen så kom mamma upp och sa att det går en knarkare runt här och skäl grejer ur folks förråd, så hon hade gått och låst in min cykel bland annat. Han verkar vara rätt modig eftersom han går runt på den här ön för han kan åka fast rätt lätt då man måste åka båt för att komma till "fastlandet" och då är det bara att ringa till färjan och säga att dom inte ska åka förrens polisen står på andra sidan eller nått. jaja, lite läskigt är det iallafall, bra att låsa dörrarna mer nu då. Detta fick mamma veta av grannen och dom vet allt som försigår här, och vet ni var dom åker imorrn. Till New york! WHY!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Obehagligt =/ Men han kan inte vara rätt smart nej ;P



Å, avis här med, NY!!!

2008-09-05 @ 12:28:49
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..