Veckans filmer

MIN FÖRSTA KÄRLEK

Denna var en rätt söt film, inte ofta man ser en film om barn och deras liv. Vet inte om jag gillade den eller inte, men visst var den ok, och var lite kul då och då. Men det är nog inget för min Dvd hylla direkt. Gick att se på.

Betyg:








ON THE LINE

Denna hade kunnat bli bättre än den var, skådespelarna var inte toppen heller. Men hade en rätt söt story, Men hade det varit lite andra skådespelare så hade det nog varit en lite bättre film.

Betyg:









Bilder: Lovefilm.se

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..