Värdelös på överskrifter



En till Behind the scene bild från tisdags. Älskade verkligen ljuset vid den här platsen, vet inte vad som gjorde att det blev sånt härligt ljus, men förmodligen dom gråa cement tunnorna eller vad det nu är, och med allt dessa klotter på. Och dom bilderna jag tog på henne där, blev riktigt fina och coola. Love it :) Måste fotografera på ett sånt ställe någon mer gång, det blir rätt fint med klottret i bakgrunden tycker jag. Åsa sa också att jag skulle kunna få följa med på en annan Trash the dress fotografering som är om två veckor, men det låg en bit bort då vi skulle få åka bil i en timme. Får se om jag följer med.

Jo, just det, har fått lite kommentarer om bloggdesigner. så ni som vill att jag fixar en åt er, mejla mig gärna då med önskemål och så, blir så mycke enklare för mig att göra så istället för att ni ska kommentera i bloggen. Då har jag lite mer koll på läget.min mejladress har ni här åt vänster. Tack!

Kommentarer
Postat av: Allie

Vilken cool bild och coolt att ta kort just där med en massa glotter, inte så vanligt precis. Men det är ju bara roligt och ha något ovanligt. =)

2008-09-12 @ 10:03:00
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..