Vackert


Så här såg himmlen ut tidigare ikväll, med sin härlig lila färg. Så vackert =)

Jag känner mig rätt trött nu ja, så det blir nog inte så sent idag. Blir nog att lägga sig och se ett avsnitt av Gilmore innan jag ska sova snart, och nu när jag såg att samlingsboxen kommer ut i sverige snart och som jag jätte gärna vill ha, men då jag redan har alla säsongerna redan så. Och jag vet inte om dom går att sälja så lätt, eller vad tror ni? Skulle vara mycke lättare att bära på en stor box istället för alla sju småboxar. Men får se hur jag gör. Dom borde igentligen bara sälja dom samlingsboxarna istället tycker jag =) Sen har jag ju två säsonger till av MacGyver kvar att köpa, sen kommer väl den seriens samlingsbox också. haha, vilka problem jag har. lol =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte vacker bild :) Älskar såna himlar :) dom e sååå underbart fina.



Ja, de där håller jag med dig om, bättre att ha samlingsboxen med alla säsonger. Hoppas de löser sig de där ;p god natt!

2008-09-29 @ 22:44:17
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..