Film & Tv


Bilden har inget med inlägget att göra

Har precis legat i soffan och kollat på filmen Wedding Daze, och den var rätt ok. Kul att se Edward Herrmann i någon annan roll än Rory´s morfar i GG. Men det var svårt att inte se honom som Richard :) Men för mig kommer han alltid vara Richard. :) Mamma försökte förresten med att fixa störningarna vi haft på min och syrrans tv nu i veckor, och hon fick till det på syrrans tv, men inte min, men vi ska nu försöka ha den avstängd helt, så den får vila lite :) Så förhoppningsvis så är det därför den har hoppat lite. Annars så skulle vi testa med att flytta tv:n till syrrans rum och se om den funkar där och gör den inte det så är det tv:n det är fel på och inte antennen, jag hoppas att det är något av dom som är felet nu, annars får man väl gå och köpa en ny tv, men det skulle ändå vara rätt skönt eftersom denna jag har nu är lite jobbig. Den kanske inte var ett så bra köp tyvärr. Får hålla tummarna att det ordnar sig på nått sätt. Nu ska jag nog gå och lägga mig, även om jag nu inte tror att jag kommer kunna somna på en lång stund, men försöka kan man :) Är rätt trött så det är ju ett plus då :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så jätte mycket! :)

2008-09-07 @ 09:35:05
BLOGG: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: XONX

Trevligt :P

2008-09-07 @ 09:37:59
BLOGG: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Allie

Wedding Daze vill jag med se, verkar rätt kul.

Hoppas tvn skärper till sig snart då. =)

2008-09-07 @ 10:18:55
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Struntlillstrumpa

Har också tänkt se den, främst för att han är med i den :)

2008-09-07 @ 13:46:08
BLOGG: http://struntlillstrumpa.wordpress.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..