Filmtajm

TROGEN TJUR SÖKES

Ja, det var då denna jag hade sett förut då, vet inte varför jag inte mindes att jag sett den. men det var till ungefär hälften av filmen som jag tänkte, Jag har sett den här filmen :) Men såg den till slutet ändå. Den är helt ok att kolla på, men ingen topfilm heller. Den har iallafall nått snyggt att kunna kolla på (Hugh Jackman) ;)

Betyg:







CASHBACK

Kollade på trailern för denna innan jag satte in den i dvd spelaren, för jag hade glömt bort vad den handlade om. och jag gillade inte hur trailern var men tyckte att den kunde få en chans iallafall, så jag satte igång den, och efter 5 sek tröck jag på stop. Ingen film i min smak tyvärr. Känns som om det är en rätt jobbig film att se. Inte för att jag kan säga så mycke om den då jag inte såg den. Förstår inte vad jag tänkte på när jag la den på min lista hos Lovefilm. Eller så var den inte någon film för mitt humör just nu. :)

Betyg:

Kommentarer
Postat av: Anna

tack :) Maria som fixade det som sagt!

2008-09-04 @ 16:05:32
BLOGG: http://annakanna.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..