Morgondagen & Italien

Sitter här nu nyduschad och fått i mig mat i magen, så jag känner mig rätt bra just nu, men är lite trött bara. Har inte gjort något speciellt idag, kollat på en av filmerna från Lovefilm på eftermiddagen, haha, jag är hopplös, jag får ju max fyra filmer i månaden och jag har redan kollat på tre av dom,och det är bara den 8:e september eller det är igentligen 2 då jag inte såg en av dom, det är väl därför jag känner att det känns som om det var 100 år sedan jag fick nya då efter att jag sett alla i månaden och nya är på väg.. :) men tycker man att det är kul och mysigt med att ligga och se film så är det :) men den sista ska jag nog spara till när jag har helg igen.

Imorrn så ska jag äntligen åka iväg och vara med på plåtningen med Åsa, och dom skulle vara i Sickla så det ska bli kul att se det, tar med båda mina kameror då jag fick lust att filma lite behind the scenes så kan ni få se. Ska nog även ta lite bilder själv. Om det nu blir något kul att filma och ta bilder på som jag kan ta självklart. Hoppas på fint väder, men läste nu att det kunde komma lite skurar. Men kul ska det bli iallafall även om vädret är dåligt.

Vi i familjen håller just nu på att prata lite mer om var vi skulle kunna resa till juni nästa år, farmor hade mejlat mamma med ett bra förslag i Italien som hon hade varit på. Sorrento och sen hade mammas chef ett förslag på Rimini, men efter att googlat på bilder på dom städerna så fastnande jag nog mest för den första Sorrento, den såg ut som en mycke mysigare stad. Men inget är bestämt än, det är ju pappa som ska ha sista ordet här :)

Idag blir det att se på kristallen, jag kommer sitta klistrad och hålla tummarna för Johnnie & Mattias. Jag hoppas verkligen att dom vinner i sina två kategorier, eller att dom iallafall vinner i en , då blir jag glad ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får det toppen ;)

2008-09-09 @ 15:54:23
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..