Strömavbrott gav oss sista grillningen


När jag precis hade postat det inlägget nedan så fick vi strömavbrott. Great! Gud vad man känner sig rastlös då. Jag och mamma satt vid köksbordet och bara stirrade in i väggen nästan för vi kunde ju inte göra så mycke. Man satt och tänkte på saker man kunde göra, men sen så kom man på att man behöver ström för att göra dom grejerna. haha. Men när det var dags för mat så kom hon på att vi kunde grilla, så vi fick låna grannens kol för vi hade inget. Så vi fick mat iallafall. :) Jag var lite orolig att det skulle ta flera timmar innan vi fick tillbaks strömmen, då det var andra avsnittet av Aliens in america som jag hade väntat på hela veckan. Som tur var så fick vi tillbaks strömmen runt kl 18, och då hade vi varit utan ström i två timmar. Inte kul alls. Nu funkar det iallafall som tur är. Och jag tänkte se på filmen som kommer kl 21 på kanal 5, Monster till Svärmor heter den, har sett den förut men då jag inte har nått bättre för mig så kan jag väl se den igen, var inget bättre på tv heller. Wanda Sykes är ju med i filmen och hon gillar jag. jaja, ska nog sluta nu för jag känner att jag bara babblar om ingenting nu igen ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja man blir som helt handfallen när man får strömavbrott, man kan verkligen inte göra NÅT :P

2008-09-26 @ 23:32:48
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja man kan inte göra mkt när det är strömavbrott inte..



Jätte fin bild :)

2008-09-27 @ 18:57:06
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..