Onödigt prat

Jag är riktigt sur idag, jag vaknade imorse av att jag att jag hade värk i magen, och såklart så hade mensen kommit. Jag som hade bestämt mig att springa runt på ön med kameran i högsta hugg idag, och det var lite härligt vårväder igår och idag konstigt nog. Märkte det när jag var och hämtade posten igår att det kändes som om att det var vår och det luktade till och med som vår. Weird! =) Men just nu ser det ut som om det kommer komma någon regnskur snart. Då jag haft mensvärk och har inte någon Ipren i huset då jag tog sista i förrgår då jag trodde att mensen skulle komma, vilket den inte gjorde, så jag har fått stå ut med värken idag istället, men som tur är så har det inte blivit jätte besvärligt och jag mår hyffsatt bra, det har varit värre =) Så jag har legat i soffan och kollat tv med en värmd vetekudde på magen. Alltid bättre än inget. haha, nu sitter jag här och babblar om ingenting känner jag, kul för er att läsa om min magvärk. haha. Men tänkte bara komma in och berätta att det kan bli mycke liggandes i soffan idag och tyvärr har jag ingen bärbar dator så jag kan ha den i knät medans jag ligger där, som betyder lite bloggandes idag. Men har inte mycke att berätta om heller så.
Ska strax gå ner och lägga mig igen och kolla på onsdagens repris av Det okända, det har ju börjat med nya avsnitt nu, men tyvärr samtidigt som Top model, men lite kul att kunna se Det okända på lördagar också. Dom har också föresten börjat sända Dead famous igen, love that show. =) Men idag visade dom ett avsnitt jag redan hade sett.  =( Jag längtar efter det avsnittet som handlar om Elvis, den får jag inte bara missa. men det känns som om jag kommer göra det. Får hålla kolla i tv tidningen. Nä, jag ska väl gå och ge katterna mat nu. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Suck, vet hur det är...haft min i över en vecka nu och det verkar bara inte ta slut =/ Blir tokig!! Krya på dej med den gumman, kram :) Trevlig lördag!

2008-09-20 @ 15:29:54
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Allie

Ush mensvärk, =/

Skulle med ha mens idag men den har inte "synts" till än. =P Men jag håller med det är verkligen inget kul, hela den första dagen blir ju förstörd. =(

Ha en skön lördag. :)

2008-09-20 @ 16:55:36
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Sandra: ne fy, vad jobbigt. En hel vecka! :(

Tack ska du ha ;)



Allie: Precis, hela dan blir förstörd. Skönt om du slipper den idag då =)inte så kul att få den på en lördag. :( Tack detsamma!

2008-09-20 @ 19:34:55
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..