Tusen tankar


Jag borde packa ner grejerna jag ska ha med imorrn. Vad ska jag ha med mig? Kameran såklart. Ska jag ha med mig min digitalkameran också så jag kan filma behind the scenes? Vilken väska ska jag ha? Vad ska jag ha på mig? Var är busskortet? Gud vad det är stökigt i mitt rum. Jag måste städa. Jag måste platta håret. Måste se ett avsnitt av Gilmore girls. Kommer mitt busskort funka imorrn igen? Måste läsa mitt andra brev från fotoskolan jag fick i förra veckan. Måste göra uppdragen man får där. Måste kolla upp lite platser för fotograferingar. Ser min webdesign bra ut, eller ser det jätte konstigt och fult ut.?  Ska jag ändra den? Hur ska jag göra min layout då? Jag måste lägga mig relativt tidigt ikväll. Kommer jag försova mig imorrn. Hoppas inte det.

Inte undra på att jag känner mig stressad med dom tankarna ovan i huvudet =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha näe det är inte alls underligt :P

Lycka till ;)

2008-09-22 @ 22:41:33
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: niffin

Hoppas du sover gott & lugnt nu ;) - & lycka till!

2008-09-23 @ 01:47:02
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Allie

Hjärnspökena är de värsta, känner med dig.

Lycka till nu. =0)

2008-09-23 @ 10:27:46
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..