Trash the dress 2





Två Behind the scenes från gårdagens Trashing. Vi var vid St:Eriksplan under en tunnel först och fotade så att hennes man kunde vara med på några bilder också. Blev inte så många bilder här i tunneln för mig, då jag fick stå hundvakt åt parets söta hund, det var jätte kul det med. =) Sedan bar det iväg till Skokloster, som tog ca en timme fram och tillbaks med bil. Men jag som gillar att åka bil så här var det inga problem :) Men som sagt, man var lite trött när man kom hem. Gick och la mig rätt tidigt, la mig i sängen runt 22 och såg ett avsnitt av GG och sen somna jag rätt fort :) Nu ska jag fixa lite mat och sen fortsätta med att redigera bilder. Får tyvärr inte visa dom "riktiga" bilderna här i bloggen, men några behind the scenes tilL blir det nog. Kommer också in med klipp igen någon gång framöver.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh ser ut som en rolig fotografering :)

2008-09-25 @ 18:22:14
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..