Störningar sucks


Bild: Google

Sitter och är så irriterad på min tv, den har fortfarande störningar, så det är sjukt jobbigt att kolla tv just nu. Och den enda tv som funkar är den i vardagsrummet, men där sitter syrran just nu och kollar. Gaah! När ska det funka som vanligt igen, eller ska det vara så här resten av livet. Pappa har försökt fixa det ett par gånger men inte lyckats. Vad är det som är fel?

Jaja, imorrn ska jag iväg till Globen igen för att träffa Af, och det känns lite nervöst men inte för att träffa dom utan att jag ska nu använda det nya systemet sl access, jag hoppas att det inte blir några problem, för det skulle vara så jobbigt om det inte funkar eller om jag gör fel, så får man stå där i evigheter tills det säger ok, och så är det en jätte kö och så är man trött och less. men får hoppas att det går bra iallafall, någon som har använt sig av det nya systemet än?

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh irriterande! hoppas det löser sig snart



jaha så det fungerar nu! det tog sin tid :P

2008-09-01 @ 15:00:24
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, hoppas jag med :)

Ja, det gör tydligen det.

2008-09-01 @ 15:27:53
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Allie

Visst e det jobbigt när det är störningar på tvn, vi har samma problem med svts kanaler. Undrar detsamma, ska det va så alltid typ. =/

2008-09-01 @ 17:09:37
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..