Själv för en stund



Har inte blivit så mycke bloggandes för mig på senaste tiden som ni kanske har märkt. Har inte haft så mycke att prata om. Men så är det ju ibland. Men nu har jag lite att visa, bland annat från gårdagens fotandes och dagens bak :) Är själv hemma nu också, men det bara för en kort stund, mamma är och hämtar bror som kommer hem över helgen från degerfors, och syrran skulle nog till sin kille om jag inte minns fel och pappa är med sitt jobb då dom skulle få middag på hotellet här. Rätt tyst nu i huset och utanför, man känner att det är några grannar borta iallafall, och speciellt dessa då dom brukar leva om rätt mycke. Jaja, nu ska jag återgå till att fixa alla bilder jag tagit, kommer in med fler senare. Trevlig helg på er förresten! ;)

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..