Onsdag redan

Ja, då var det onsdag redan. :) Sov rätt länge idag vilket var rätt länge sen jag gjorde, men jag vaknade upp vid 5 imorse av att jag hade ont i magen och då hade jag bara fått sova i två timmar. Usch så jobbigt det är att vakna upp och må illa 5 på morgonen :) Men kunde somna om efter ca en timme. Nu mår jag bättre så det är skönt, men ska nog vara lite försiktig med vad jag äter idag och inte stressa upp mig, då brukar jag börja må illa :(  jaja. Pratade med min vän Anna igår som jag fotade i somras inne i stan om att vi skulle göra om det och ha lite hösttema och fota när bladen på träden börjar bli gula och röda. Låter som om det skulle bli jätte bra, så det hoppas jag blir av snart. Nä, nu ska jag nog gå och hämta in posten och ge Friskis mat.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh jag hatar att vakna av att ha ont! brukar vara så svårt att somna om

2008-09-03 @ 15:22:10
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..