Morgondagen

Nya designen funkade inte riktigt den heller, såg lite för mycke ut. Så bloggen får se ut så här ett tag tills jag får upp nått bra. Jaja, ska hoppa i säng nu, blir en lång dag imorrn. Men efter imorrn blir det förhoppningsvis lite kul bilder här. Ska på en till Trash the dress fotografering med Åsa, ni som inte vet det. Kommer hem rätt sent kan jag tro så det kanske inte blir nått inlägg imorrn, men får se när jag kommer hem och hur trött jag är. Ni får ha en bra tisdag annars så hörs vi.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul =) Lycka till där ;)

2008-09-22 @ 23:55:42
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..