Love the light


Kanske inte en jätte spännande bild, men kolla det fina ljuset.

Min mentor ringde sen som tur var, och vi sa inte så mycke, hon skulle ringa till fotografen och höra lite, sen så ringde hon tillbaks till mig och sa att jag får komma dit nästa vecka och att jag skulle höra av mig till henne om vilka tider och så. Jag mejlade sedan fotografen och fick svar att hon skulle vara vid atalien på onsdag,så jag frågade om hon skulle på nått uppdrag på tisdagen som jag kanske kunde hänga med på. och det skulle hon och jag kunde hänga med. :) yay! Så min praktik börjar med att få hänga med på en plåtning och inte vilken som helst utan en "Trash the dress", skit coolt ju :)
Men det blir nog på eftermiddagen, men hon visste inte vilka tider just nu så hon skulle höra av sig till helgen igen. Men jag hoppas att jag kan hänga med, för det skulle vara jätte kul. :)

Kommentarer
Postat av: Allie

Va kul det fixa sig med praktiken, låter skit coolt.

Lycka till. =)



Vilken underbar bild. =)

2008-09-03 @ 09:50:44
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vilken härlig bild och rogivande!

2008-09-15 @ 23:53:31
BLOGG: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Sizz

Grymt snygg bild :) Ljuset är underbart!

2008-11-30 @ 20:49:57
BLOGG: http://sizz.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..