Lördag

Jag har haft svårt att somna nu dom senaste dagarna, har somnat vid 5-6 varje natt. Så jobbigt det är, för jag vill inte vända på dyngnen igen. Men inatt så gick jag faktiskt och la mig i soffan när jag inte kunde somna,brukade hjälpa förut men gick ju inte bättre det inte. Hoppas att det går bättre i kväll då. Annars idag händer det väl inte mycke, har lust att möblera om i mitt rum och bland mina tavlor på väggarna, vill gärna få upp min Vänner poster som jag fick i födelsedagspresent, men har nog inte någon plats för den än. Det är fullt överallt och jag har tyvärr snedtak och då blir det inte mycke plats heller. Jag hatar verkligen sneda tak, allt blir så mycke mindre och ibland känns det så instängt, bra för en som har lite klaustrofobi..not :) Får se vad det blir jag gör till sist.


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag hatar när jag har svårt för att somna! blir tokig

2008-09-06 @ 15:07:27
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..