Lördag kväll



Bjuder på tredje BTS klippet från i tisdags. Tycker ni att det är kul med mina klipp, vill ni se dom framöver, eller är det bara jag som tycker att det är kul med behind the scenes klipp? Behöver er åsikt. =)

Var tog denna dag vägen igentligen, den är redan 18:30, fy vad tiden går fort. Har ätit lite middag för inte så länge sen, det blev pasta Carbonara, och så blir det lite glass till efterrätt. mumms :) Imorrn avslutas tävlingen och vinnarna ska dras. Riktigt spännande detta. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker de e roligt me såna videosar :)

2008-09-27 @ 19:09:26
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..